Støt IC Foreningen/BPS via Drugstars

Donation til IC Foreningen/BPS på 500 kr.

Vi har med stor glæde og tak modtaget en donation på 500 kr. fra Drugstars, som vi jo har indledt samarbejde med.

Pengene har vi tænkt os at benytte til afholdelse af et par medlemsarrangement, hvor vi vil prøve at belyse cannabisprodukters indvirkning på IC/BPS, og hvilke fordele og risici der kan være ved benyttelsen af produkterne.

Vi vil i øvrigt benytte denne lejlighed til at opfordre alle medlemmer, pårørende og andre til at hente drugstars-appen og tilmelde sig. Kontakt gerne en fra bestyrelsen, hvis du har behov for vejledning.

På vegne af IC Foreningen/BPS takker bestyrelsen Drugstars for donationen. På billedet ses fra venstre næstformand Lene Rasmussen, formand Signe Heister og bestyrelsesmedlem Maria Lukowski.
Foto: Peter Rasmussen

IC foreningen/BPS en en af mange patientforeninger, der modtager støtte, når du bruger Drugstars.

Drugstars er en bevægelse med mere end 320.000 brugere, der hver dag donerer penge til 230 sundhedsorganisationer.

Drugstars er en gratis app, som minder dig om at tage din medicin, vitaminer, kosttilskud.
For hver pille du tager, optjener du en stjerne, som er 7 øre værd til foreningen.

Sådan kommer du i gang:
– find Drugstars app der, hvor du normalt downloader apps
– tilføj den medicin du ønsker medtaget
– få dine stjerner
– doner dem til IC Foreningen/BPS.

Der er ingen oplysninger i Drugstars, der kan føres tilbage til dig.

Når du scanner qr-koden, kommer du direkte til App Store, hvorfra du kan downloade Drugstar-appen.

Endvidere har DrugStars gjort det muligt for dig at høre sandheden om din medicin fra patienter ligesom dig. DrugStars har bedt mere end 400.000 patienter i hele verden om at gennemgå deres medicin for, at du kan høre sandheden fra eksperterne selv – nemlig medicinbrugerne.

Se hvordan patienter, der bruger den samme medicin som dig, virkelig har det med deres medicin her: www.DrugsDisclosed.com